گرگی باشم گوسفندها را بدرم اما بدانم کارم ازروی ذات است نه هوس
خفاش باشم که شبها گردش کنم باچشمهای کور…… اماخوابی راپرپرنکنم
کلاغی باشم که قارقارکنم
اماپرهایم رارنگ نکنم ودلی را با دروغ بدست نیاورم!! چه میدانم شاید…..
حیوانات به قصدتوهین…
همدیگر را”انسان”خطاب میکنند!!!
ما را در سایت اوج دنبال میکنید
برچسب: انسان, نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 2:54
ما را در سایت اوج دنبال میکنید
برچسب: تظاهر, نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 2:54